Reklamace
- V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího, tak by měl kupující zboží zkontrolovat, zda nevykazuje vady způsobené přepravou.
Pokud ano, tak kupující by neměl zboží převzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. - Při dodání zboží jeho doručením na zadanou adresu kupující by měl překontrolovat dodané zboží po jeho převzetí od osoby provádějící doručení a vady zboží by měl reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu nejpozději však v záruční době. Při osobním odběru zboží kupující by měl překontrolovat zboží při jeho převzetí a vady uplatnit u prodávajícího taktéž bez zbytečného odkladu nejpozději však v záruční době. Záruční doba je u spotřebního zboží 24měsíců, pokud není uvedena delší záruční doba.
- Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem kvalitniboticky.cz reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci písemně , e-mailem. nebo osobně na našich prodejnách, případně i v místě podnikání.
- Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: Kvalitniboticky, Svornosti 808/35, Praha 5, 150 00, Smíchov
resp. na e-mailové adrese: info@kvalitniboticky.cz - . Oznámení o závadách by mělo obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
- Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, apod.).
- Pro úspěšné vyřízení reklamace je doporučeno, aby kupující byl schopen doložení koupě zboží v našem obchodě
- V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu by zákazník měl buď zboží zabalit do originálního obalu nebo zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána. Neposílejte zboží k reklamaci na naší adresu na dobírku! Nebude převzato.
- V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.